3 תשובות
מי שאשם במצב זה האזרחים
ברור שקנס של 1000 זה קשה אבל אתה לא צריך להגיע למצב שאתה מקבל קנס
ברור שקנס של 1000 זה קשה אבל אתה לא צריך להגיע למצב שאתה מקבל קנס
העם הישראלי הוא עם שלא מקשיב כל כך כשמדברים אליו יפה אבל כשפוגעים לו בכיס הוא מקשיב טוב טוב,מקווה שזה הסביר לך טוב מספיק.
מי שנשאר בישראל יכול רק לספור רק את הזמן לאחור... רק עניין של זמן עד שהמדינה הזו תתפרק