6 תשובות
אם יש לך רגשות אליו אז תגידי לו את זה ואם לא תגידי שאת מצטערת אבל את לא מרגישה אותו דבר.
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת שזה יהרוס את הקשר שלנו
אנונימית
מה את רוצה שיקרה
תגידי לו שזה ממש בחמיא אבל כרגע את לא בעניין
אנונימית, אם אתם תצאו ולא ילך באמת זה יהרוס את הידידות כמעט מאה אחוז. אבל אם את גם מרגישה אליו משהו אז לכי על זה
רגע מה אם לא ילך זה יהרוס את הידידות סעמק החיים בזבל