תשובה אחת
אני לא יודעת אם רלוונטי עוד לענות, אבל אני חושבת שתעשי מה שאת יכולה ואם את מרגישה שאת יכולה לעשות 3 אז תעשה 3. וכשקשה לך תמיד תחשבי על אחרי הריצה וכמה תרגישי טוב עם עצמך שהצלחת את הכל וכו:)