5 תשובות
לקחת בפרופורציות, זה בסך הכל בוחן קטן של תחילת שנה, אני אומרת לך מניסיון, זה לגיטימי "ליפול" בהתחלה
כולה חטיבה זה ממש לא עניין פשוט תרגעי לא קרה כלום תאמיני לי אני עזבתי את החטיבה בכיתה ט כשהמבחן מתמטיקה האחרון שלי עשיתי אותו 4 שיעורים וקיבלתי פחות מ50
זה בסדר, גם אני בציון הראשון בט' אפילו לא אמרו לי את הציון מרוב שזה היה נמוך,ואני הייתי לפני בא' ,אני חושבת שזה קורה להרבה בהתחלה,אל תדאגי,בהמשך זה לא יהיה ככה
המורה לא תחשוב שאת טיפשה רק על סמך מבחן אחד, ובכלל מבחנים לא מעידים על חוכמה בכלל.
תקשיבי זה באמת לא כזה נורא אם את בכיתה ז זאת כיתה שלא משפיעה בכלל. אני לא אומר עכשיו אל תשקיעי אבל אם קיבלת ציון לא כזה טוב אז תקחי את זה בפרופורציות, הכול בסדר את בן אדם ולא רובוט שמסוגל להוציא ציונים גבוהים בכל מבחן. אם קיבלת פעם אחת ציון מתחת למצופה, אז תביני שבאמת שזה לא נורא והכול בסדר עוד יהיו כ"כ הרבה מבחנים שאת כנראה בכלל לא תזכרי את זה וגם אם כן את תצחקי על זה בהמשך. אין מה לדאוג ואין מה לוותר ולהתייאש. תמשיכי להשקיע ואל תתני לנפילות להשפיע עלייך. בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה :)
אנונימית