34 תשובות
וראש הממשלה מזלזל באנשים אחרים.
בקיצור מותר לה.
יש חופש ביטוי והם אומרים נטו מה שהם חושבים באופרה וברקוביץ אולי זה מה שהיא חושבת
אופירה ביקרה את נתניהו ואישתו, על ההורות שלהם ומה שיוצא בסופו של דבר מהבן שלהם יאיר, אומרת שהם תת-רמה ושלא יודעים לחנך וכל הדברים היחידים שהיא טובה לעשות אותם, היא אמרה הרבה דברים שליליים עליהם בתור הורים, ואז יאיר יצא עליה בטוויטר כמו תמיד
היא דווקא נשמעה די חכמה בזמר במסכה
אנונימית
כי הוא ראש ממשלה לא משהו(בעדינות)
היא אוהבת את שמאל
הייתי בטוחה שהיא ימנית...
היא מזלזלת גם בתוכנית שלה עם ברקוביץ' כמעט כל מי שהוא מראינת ,זאת אופירה .
אנונימי
אני חושבת שזה בגלל שביבי לא כל כך טוב בלהיות ראש מממשלה(לדעתי)
מאותה סיבה שיאיר נתניהו מזלזל בכל אחד שמעז להעביר ביקורת על משפחת המלוכה.
והוא לא מזלזל באחרים?
כי לאופירה יש מוח
ראש הממשלה מזלזל בנו
וטוב שיש מישהי שלא מפחדת לצאת נגדו
לא סתם פתחו לאדם מלא תיקים והאשימו אותו יש סיבות
ואולי סגרו אותם אבל אל תשכחו שהוא בחר לעצמו שופט
סבבה אז אני רוצה שמי שישפוט אותי תהיה החברה הכי טובה שלי
מזה השטויות האלה
צודקת
איך אתם בדיוק יותר טובים ממנה אחרי שאתם מזלזלים בה ככה בתגובות
עריכה: על מה המינוסים? העובדה שככה אתם מדברים עלייה נותנת לה את הלגיטימציה לדבר ככה על כל אחד אחר
לפני הימין בא השמאל
אנונימית
^^אני יודעת את זה
אנונימית
כי ככה בא לה
ביבי לא ביבי,
לא ראיתי אנשים יותר חולים מבחינה נפשית מ אופירה אסייג ושותפה לתוכנית אייל ברקוביץ.
לא ראיתי הזמר במסכה אז אני פחות יודעת איך היא מתנהגת שם. אבל מצליחה לתאר לעצמי.
בקשר לביבי, שלא תתבלבלו, אופירה ממש לא תלך לקלפי ותצביע לשמאל או מפלגה שתומכת בהם. היא בסך הכל מנסה להוציא לעצמה שם קצת יותר טוב במיוחד מאז הסיפור עם אייל גולן, ואז הסיפור עם הגירושים שלה, ואז התוכנית שלה עם ברקו שגררה מליוני תגובות שנאה לשניהם.
כזאת היא אופירה(;
יש אנשים שמעלים לעצמם את הביטחון על ידי זה שהם משפילים אנשים אחרים.
לדעתי.
שמאלנים אומרים פה דברים כל כך מוטעים שאין לי כוח אפילו להתווכח איתם, אני לא אוהב ביבי וגם לא הייתי מצביע לו אבל הוא נותן קבלות טובות ואין מה לעשות שהוא הרע במיעוטו והשאר הם לא טובים(חוץ מפייגלין האח)
מסכים היא באמת חרא בן אדם
הוא לא אלא אנחנו,ההפגנות(בעיקר),התפילות , וזריקת פס על החוקים.לא רק אנחנו בסגר שני נהיה בזמן הקרוב.כמו כן אתה מודע לזה שכם ביבי כפוף סוג של לאנשים ובכללי הוא לא מחליט הכל לבד
senta
המדינה שלנו מושלמת, גם ביופיה וגם בחיבור שלה לכלל הדתות
אחרת אני לא חושבת שכלכך הרבה מדינות היו נלחמות עליה.
הממשלה על הפנים זה כן, אבל לא בגלל זה עוזבים מדינה. לדעתי לפחות.
ואל תתנשא על ילד בן 13, זה לא הופך אותך ליותר צודק או יותר בוגר ממנו (;
סנטה תעזוב אנחנו לא משאירים אותך בכוח
היא מזלזלת בכולם..
כי היא זבל בכללי
כי היא שמאלנית מכוערת
אנונימית
אפשר להבין איך ראש הממשלה שלנו מזלזל בתושבים? וסליחה באמת אבל למה שיאיר לא יגן על המשפחה שלו מהשטויות המעליבות שאנשים אומרים עליו ועל המשפחה שלו שקוראים לביבי היטלר ולמשפחה שלו נאצים שקוראים לאמא שלו שרמוטה מי לא ינסה להגן על המשפחה שלו ? יש לנו את חופש הביטוי אבל אנשים מגזימים וזכותי להשתמש בזכויות שלו ולהגן על המשפחה שלו ולהגיב אין צורך שעל כל דבר שהם עושים אנשים יעבירו ביקורת ! הם בסך הכל בני אדם שהשנאה אליהם מפגרת ועל כלום אנשים מאחלים שירצחו את ביבי לטובת המדינה ומחכים שיבוא מישהו שיתכנן את המוות שלו זה נראלכם נורמאלי ? היו לו תיקים ועובדה שהם נסגרו כי הוא לא היה אשם אתם אומרים שהם לא היו צריכים להיפתח מלכתחילה או שברגע שהם היו קיימים הוא כבר היה צריך ללכת לבית המשפט אבל לוקח זמן למצוא הוכחות כדי לנקות את השם שלו ויכול להיות שבמערכת המשפט יש שופטים שלא היו רוצים שיסגרו התיקים והיו גוררים את זה אז יכול להיות שבשביל שדבר כזה לא יקרה הוא בחר לעצמו את השופט אבל אם הוא היה אשם 1 התיקים לא היו נסגרים 2 הוא לא היה הולך להישפט בבית משפט
הוא עושה הכל בשביל המדינה והתושבים ועדיין אתם אומרים שהוא מזלזל בכם איך ולמה ?
חזרה לשאלה- לדעתי היא מנסה להתחבב על השמאלנים והיא בריב עם מלא אנשים אני לא מתפלא שהיא מלכלכת על ביבי
בראיונות שלה היא מעבירה ביקורת על אנשים ואומרת דברים לא במקום ראיתי איזה פעמיים כי ישבתי עם דודים שלי והיא מראיינת על הפנים אני לא מבינה איך בכלל באים להתראיין אצלה זה מרגיש כאילו את בחקירה ויש מתח מורגש בינה לבין הרבה מהמרואיינים הפעם האחרונה שראיתי היה שמשה בר סימן טוב הודיע על התפטרותו והיא שאלה אותו שאלות מעצבנות העבירה עליו ביקורת והתפרצה לו באמצע המילים עם מלא שאלות שהוא בקושי מספיק לענות לה על אחת ממש חוצפנית והוא בן אדם מקסים הוא ענה לה על השאלות בצורה מכובדת אבל אני לא מבינה איך מההתחלה הוא הגיע אליה לראיון אם הייתי הוא אפילו באיומים לא הייתי מגיעה ואם כבר הייתי אז הייתי מתפרצת עליה ומעבירה את אותה הביקורת שהיא מעבירה
כי היא מפגרת. זה ידוע.
אבל גם ביבי הוא לא משהו,
היא בכלליות מזלזלת בכולם הדבר היחיד שהיא עושה בתוכנית זה צועקת היא חושבת שאם היא תצעק יותר היא צודקת בהכל
היא לא מזלזלת רק בביבי היא מזלזלת בכל אחד
כי היא סתומה
למה כי היא אוהבת לדבר פתוח ולכן אני ידבר פתוח והמזל שלה שהיא מפורסמת כי שכל אין לה הרבה
היא מזלזלת בכל אדם שהוא לא היא.