התחברות
הרשמה
מתי כדי לשלוח למנהל שלי הודעה אם עובדת בשישי ושצריכה טרמפ הלוך וחזור?
30 בספטמבר 2020, 09:42
הודעות
נסיעה
תחבורה ציבורית
SMS
תשובה אחת
שואל השאלה:
ברור שהיום
הכוונה שלי לגבי שעה
אנונימית
באותו הנושא:
מתי לשלוח למנהל שלי הודעה אם עובדת בשישי ואיך לנסח את ההודעה?
איך עושים שרק מנהלים יוכלו לשלוח הודעות בקבוצת ווצאפ?
אני לא יודעת אם עובדת מחר(עובדת בסופר) מתי עדיף לשלוח למנהל שלי הודעה?ואיך לנסח לו את ההודעה כי תלויה בטרמפים?
זה בסדר לשלוח את זה למנהל שלי ביום חמישי?
זה בסדר? לשלוח טת זה למנהל שלי.
זה בסדר לשלוח ככה למנהל שלי?
אני עובדת ב2 מקומות (כרגע לא בגלל הקורונה) ושלחתי הודעות לשני המנהלים שלי כמה פעמים
מתי עדיף לשלוח למנהל הודעה אם עובדת מחר?עכשיו או ב4 ככה?
מתי זה בסדר לשלוח היום בערב הודעה למנהל?
אחך לנסח למנהל שלי הודעה אם עובדת בחמישי ושישי רגיל או לא?
לבנות שעובדות אם אתן לא מגיעות לעבודה אתן מתקשות למנהל או רק וואצאפ?