10 תשובות
זה נכון בנוגע לחלק מהבנות (מכירה בנות כאלה).
לגביי זה לא נכון.
לא הבנתי תשאלה
זה קצת נכון
יש בנות כאלה
יש בנות שזה נכון ויש כאלה שלא
שואל השאלה:
למה? זה כאילו גורם להן להרגיש טוב יותר עם עצמן ומתנשאות?
אנונימית
לרוב כן, זה עיניין פסיכולוגי, אבל זה לא בקטע מתנשא את פשוט רוצה "להרים" את הביטחון של אותה ילדה אבל אם זאת הייתה מישהי שיותר יפה ממך לא היית מרגישה צורך להרים לה את הביטחון, יכול להיות מקנאה וגם מדברים אחרים.
אני מחמיאה מלא לחברות שלי נטו בגלל שהן מהממות
אבל נראלי שהבנתי למה את מתכוונת
זה לא נכון לדעתי אני יודעת שאני מחמיאה לבנות גם כשאני מרגישה כאילו הן נראות הרבה יותר טוב ממני זה פשוט משהו שמרגיש לי טבעי
אני מחמיאה לבת כשהיא שווה את המחמאה והיא חמודה ולא כלבה או משהו כזה
אממ לא
לפחות לא לגבי שאני מחמיאה אני מחמיאה באמת
אני לא חושבת שיש בנות כאלה, בנות שכן יגידו אני חושבת שזה מקנאה(נגיד להחמיא על תמונה שנראה רע או כל תסרוקת אן בגד )