8 תשובות
אני חושבת שבגלל הקורונה
גם לי אין
שואל השאלה:
אבל למה את כל שאר המקומות יש?
במיוחד שאני כן מתנדבת במדא
אנונימית
כנראה בגלל הקורונה הם עוד לא סיימו את רוב הקורסים שהם התחילו בגלל זה אין להפ יכולות לפתוח עוד קורס
שואל השאלה:
אני מתנדבת פעילה איך אני יכולה לרשום את השעות שלי שם?
אנונימית
חברים שלי משם לא רושמים שעות אני רק יודעת שמסמנים להם משמרות וזהו
לצערי אני אחד מהקורסים שעוקבו אז אני לא יודעת בעצמי
יש את אפליקציה של מדא שסופרת לך שעות
שואל השאלה:
כן אבל יש את האפליקציה של משרד החינוך שסופרת שעות התנדבות שלך וככה בזמן שיש לי מספר מסוים של שעות במדא לא רשום לי את זה במשרד החינוך
אנונימית