4 תשובות
תהיה עם אנשים שאת רק מאה אחוז איתם תתרחקי
וואו קרה לי בדיוק אותו סיפור!!!
בסןף היא התנשקה עם החבר שלי :)
אם יש לך אפילו קמצוץ של תחושה רעה
אז אל תיכנסי לזה אפילו
אנונימית
לכי לפי התחושות בטן שלך ותנתקי קשר
אל תתקרבי אליה יותר מדי פשוט