11 תשובות
תמיד חששתי שזה יקרה לי
בקטנה, זה לא כאילו שתיהן בחרו אותו.
יצאתי מעל שנה עם מישהי שהיה לה את אותו השם כמו לאבא שלי, אלי.
יצאתי עם מישהו שקראו לי ולאמא שלו באותו שם... לא היה דייט שני
לא מוזר
מה מוזר בזה אולי קצת מעצבן אבל סבבה
היה לי אקס עם אותו השם כמו של אח שלי
מוזר אבל מתגברים
אנונימית
זה די מוזר וזה כן משהו שפסלתי בגללו מישהו אבל אם הולך ביניכן טוב אז זה לא באמת נורא
לא, גם אני יצאתי עם מישהי כזאת
אנונימית
לא מוזר. קורה..
ואם תתחתנו, את תקחי את השם משפחה
ואז הוא יחיה כפול
אנונימית
טיפה
אבל אל תפסלי על זה.
כן