3 תשובות
להתעייץ כמובן עם מישהו שאת מכירה מהסביבה שלך ושעבר את כל זה ושמכיר אותך ושיעזור לך להתמקד לאן את באמת צריכה ללכת או אפילו לכוון אותך לכיוון שהוא חושב שזה יתן לך את הפוש להבין לאן
אני מרגישה בדיוק כמוך ):
העצה שלי אלייך - בשיא הכנות, relax.
את לחוצה ומתוך הלחץ הזה יכולים לצאת המון דברים לא טובים.
קחי את הזמן, זה שאת בת 18 עוד מעט לא אומר שאת חייבת למצוא את הייעוד שלך בזה הרגע.
כן עושים טעויות ולא מעט, אבל הטעויות הן מה שבונה אותך.
החיים האמיתיים כ"כ שונים מבית ספר ברמה שאי אפשר לתאר, וכן, זה בסדר לטעות.
בניגוד למה שמלמדים בבית ספר, בחיים האמיתיים הטעויות הן מה שאת לומדת מהן.
את לומדת, גדלה ומתפתחת נפשית.

תבחרי מה שטוב לך ואל תפחדי לטעות או להיכשל.
קחי את הזמן ואל תלחצי, כי לכל אחד יש את הקצב שלו ללמוד ולהתפתח.