11 תשובות
אממ שהוא מחפש יותר קטע מיני הוא עוד לא בוגר מספיק כדי להיות עם מישהי בגיל כזה
כאילו זה חוקי, אני מניח שההפרש הוא טיפה מוזר אבל אם הוא בן 17 הוא עוד מעט 18 ואז זה לא נחשב כזה מוזר
אני מניח שכל עוד יקחו את זה לאט ובאמת יתייחסו טוב אחד לשניה זה בסדר.
אני מניח שכל עוד יקחו את זה לאט ובאמת יתייחסו טוב אחד לשניה זה בסדר.
גם אם זה רציני זה לא נראלי יכול להחזיק בגלל ההפרשים ושהוא יהיה נגיד בצבא אז את לא ושאת תרצי ילדים הוא עוש יהיה קטן
לא בעד
. הוא לא קטן מידי בישביל מישהי בת 21?
אנונימית
שהיא עושה טעות.
שיהיה להם באהבה ומאחלת להם זוגיות אוהבת ואמיתית!
שהיא לא שמה על מה שחושבים וזה מדהים
שהיא ילדותית או מתפשרת. אף בחורה נורמלית עם דרישות וסטנדרטים, שיש לה אפשרויות נורמליות מגברים נורמלים לא תצא עם ילד שלא סיים בית ספר ועוד עושה בגרויות.
אבל מצד שני: גיל 17 זה כן גיל בגרות, ולא מדובר בילד בן 13, אז ככה שיש מקרים נדירים מאוד שזה כן יכול להיות זה.
אבל מצד שני: גיל 17 זה כן גיל בגרות, ולא מדובר בילד בן 13, אז ככה שיש מקרים נדירים מאוד שזה כן יכול להיות זה.
אנונימית
שהיא מוזרה
טעות חמורהה
באותו הנושא: