הכרתי איזה מישהי לפני משהו כמו חודשיים היה ביננו בהתחלה אחלה הפסקנו לדבר לפסק זמן קצר ואז עוד פעם חזרנו לדבר.
ובתקופה האחרונה אנחנו עושים מלא שיחות , אני ממש רוצה להיתקדם הלאה איתה ולא להיתקע במקום (אני ממש נואש בגלל שהיא סיפרה לי שהיא דיברה עם הרבה בנים וזה לא הלך לשום מקום אז....) ואני חייב להגיד שאני די ביישן השאלה שלי: איך אני "עובר שלב" לפני שאני ניתקע בחבורת בנים האלה או "בפרינד זון"