2 תשובות
אצלנו היינו מחולקות לצוותים
מי שבחדר איתך איתך גם בצוות
אז כנראה שכן
אצלנו החלוקה לחדרים ולצוותים הייתה שונה. חולקנו למטווח לפי הצוותים, לא לפי החדר