5 תשובות
בפנים אחי
ברור שבתוך
אנונימית
בוכה, תנסה בחוץ ותעדכן איך זה
שואל השאלה:
יופי אז אני לא אידיוט
יופי אז אני לא אידיוט
אנונימי
חחח איך בחוץ? כאילו מהצד? זה לא אפשרי בכלל חח
באותו הנושא: