8 תשובות
תגידי כושי
סתם
שואל השאלה:
^אני אגיד מה שבא לי
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה כותבים ניגר..?
אנונימית
השחורים באמריקה מבטאים את זה "ניגה", אומרים ניגר אבל המילה המקורית היא "ניגרו"

בעברית כושי
כי ככה באמת אומרים
ניגה זה סלנג
ובבקשה אל תגידי
לא אומרים
בדיבור אומרים נ*גה