8 תשובות
תגידי כושי
סתם
סתם
שואל השאלה:
^אני אגיד מה שבא לי
^אני אגיד מה שבא לי
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה כותבים ניגר..?
אז למה כותבים ניגר..?
אנונימית
השחורים באמריקה מבטאים את זה "ניגה", אומרים ניגר אבל המילה המקורית היא "ניגרו"
בעברית כושי
בעברית כושי
כי ככה באמת אומרים
ניגה זה סלנג
ובבקשה אל תגידי
ובבקשה אל תגידי
לא אומרים
בדיבור אומרים נ*גה
באותו הנושא: