3 תשובות
אני גרה בדרום ..
זה כבר הפסיק להיות מפחיד..
כי יש חדר מוגן וכו.
זה כבר הפסיק להיות מפחיד..
כי יש חדר מוגן וכו.
יש אולפנות סבבה לגמריי
ואין צבע אדום (יחסית לעכשו)
אנשים רגילים, חמים, נחמדים
חח כמו בכל מקום
ואין צבע אדום (יחסית לעכשו)
אנשים רגילים, חמים, נחמדים
חח כמו בכל מקום
אנונימית
יש בתי ספר טובים כאן..
אל דאגה
אל דאגה
באותו הנושא: