6 תשובות
מסכימה
חמודה הסגר הזה בא לשמור עלינו על כולנו!!! ולנסות להוריד את קצב ההדבקה מבחיניתי הסגר היה צריך להיות מזמן ולא היו צריכים לפתוח בכלל את הלימודים נתפלל שזה יעזור אין דרך אחרת אבל אנשים צריכים להיות ממושמעים
כל העניין עם ההפגנות ואנשים שלא עוטים מסכה נכון (לא על האף) אנשים שמפרים בידוד כשהם חשודים או חולים מאומתים שימו מסיכה ותשמרו על עצמכם ועל הסביבה זה לא צחוק במיוחד עכשיו בחורף שאנשים שכחו שיש מחלות אחרות חוץ מקורונה וכולם בפאניקה
אנונימית
שואל השאלה:
אחותי אני יודעת שהסגר שומר עלינו אבל מה את חושבת שיקרה אחרי שייגמר הסגר?
הנדבקים פשוט יעלו בחזרה.
למה? כי ביבי לא יודע להתנהל עם הקורונה.
אם מראש הוא היה מחמיר עם ההנחיות לא היה צריך בכלל עוד סגר.
אנונימית
ביבי הוא אפדימיולוג, הוא לא צריך להקשיב לאנשי מקצוע או לתקשורת כי הוא יודע הכי טוב.
שואל השאלה:
אם הוא היה יודע הכי טוב א.לא היינו נכנסים פעם שנייה לסגר
ב.הוא היה שם הנחיות אחרות או נוקשות יותרמואחוז הנדבקים היה יורד.
אם הוא היה יודע הכי טוב לא היו ככ הרבה מתים.
אנונימית
אבל הוא אמר שישראל המדינה הכי בטוחה בעולם