2 תשובות
אני גם ככה. תודיעי לי כשאת מוצאת פיתרון
אוף גם אני ככה זה ממש קשה
תנסו להיפגש אם אפשר אולי אפילו קצת
בהצלחה בתקופה הזאת:)
תנסו להיפגש אם אפשר אולי אפילו קצת
בהצלחה בתקופה הזאת:)
באותו הנושא: