5 תשובות
איציק זרקו מרחובות
הוא הכי טוב שתכירי
הוא הכי טוב שתכירי
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אמרו שהוא עושה עם סיליקון שזה לא טוב
כן אבל אמרו שהוא עושה עם סיליקון שזה לא טוב
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל זה אני לא יודעת אם אני רוצה ללכת לעשות אצלו גם אמרו שהוא ממש יקר
בגלל זה אני לא יודעת אם אני רוצה ללכת לעשות אצלו גם אמרו שהוא ממש יקר
אנונימית
לא רק סיליקון , ודווקא סיליקון זה הכי טוב , תלוי לאוזן שלך
הוא ממש טוב , הוא יבחר מה יותר טוב לך ומה לא.
ולגבי יקר , אחותי עדיף לך ללכת על איכותי ועל טוב מאשר לעשות בחנות תכשיטים בעשרים שקל ולקבל זיהומים ובנוסף לכך סביר להניח שאם תלכי לפירסינגר אחר הוא לא ידאג לך כמו איציק , תקשיבי לאחת שעשתה 14 עגילים.
איציק זה קשר שלא נגמר , כל דבר קטן שקורה לך הוא יעזור וייעץ לך מה לעשות , הוא יביא לך משחה ועוזר לך לטפל , והוא נשמה אחת גדולה.
הייתי הולכת רק לאיציק.
וסמכי עליי , גם אם הוא עושה לך סיליקון זה רק כי הוא יודע מה נכון.
הוא ממש טוב , הוא יבחר מה יותר טוב לך ומה לא.
ולגבי יקר , אחותי עדיף לך ללכת על איכותי ועל טוב מאשר לעשות בחנות תכשיטים בעשרים שקל ולקבל זיהומים ובנוסף לכך סביר להניח שאם תלכי לפירסינגר אחר הוא לא ידאג לך כמו איציק , תקשיבי לאחת שעשתה 14 עגילים.
איציק זה קשר שלא נגמר , כל דבר קטן שקורה לך הוא יעזור וייעץ לך מה לעשות , הוא יביא לך משחה ועוזר לך לטפל , והוא נשמה אחת גדולה.
הייתי הולכת רק לאיציק.
וסמכי עליי , גם אם הוא עושה לך סיליקון זה רק כי הוא יודע מה נכון.
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה הוא עושה את כל סוגי העגילים נכון אני רוצה לעשות אורביטל
סבבה הוא עושה את כל סוגי העגילים נכון אני רוצה לעשות אורביטל
אנונימית
באותו הנושא: