5 תשובות
איציק זרקו מרחובות
הוא הכי טוב שתכירי
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אמרו שהוא עושה עם סיליקון שזה לא טוב
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל זה אני לא יודעת אם אני רוצה ללכת לעשות אצלו גם אמרו שהוא ממש יקר
אנונימית
לא רק סיליקון , ודווקא סיליקון זה הכי טוב , תלוי לאוזן שלך
הוא ממש טוב , הוא יבחר מה יותר טוב לך ומה לא.
ולגבי יקר , אחותי עדיף לך ללכת על איכותי ועל טוב מאשר לעשות בחנות תכשיטים בעשרים שקל ולקבל זיהומים ובנוסף לכך סביר להניח שאם תלכי לפירסינגר אחר הוא לא ידאג לך כמו איציק , תקשיבי לאחת שעשתה 14 עגילים.
איציק זה קשר שלא נגמר , כל דבר קטן שקורה לך הוא יעזור וייעץ לך מה לעשות , הוא יביא לך משחה ועוזר לך לטפל , והוא נשמה אחת גדולה.
הייתי הולכת רק לאיציק.
וסמכי עליי , גם אם הוא עושה לך סיליקון זה רק כי הוא יודע מה נכון.
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה הוא עושה את כל סוגי העגילים נכון אני רוצה לעשות אורביטל
אנונימית