6 תשובות
כשהסצנה עברה להופעה של האנה מונטנה
אנונימי
בובספוג שגארי עזב אני לא הפסקתי לבכות.
אני רצינית
שואל השאלה:
חחח אבל לא בקטע רע
כל רגע במארוול, בובספוג כשגרי נעלם היה הכי עצוב, אווטאר גם האגדה של קורה, מוות של אנשים שביומני הערפד היה די מרגש גם בזאב צעיר, בחופים של סודות כשהוא נפל מהמגדל
ספויילר לסרט בין כוכבים מי שלא ראה שלא יקרא למטה









כשהם נתקעו בכוכב אחד ומחוץ לכוכב עבר כבר 23 שנה ושהם חזרו השחקן הראשי צפה בכל ההקלטות ששלחו לו במשך כל השנים
בכיתי כמו מטורף ב "שקר שלך באפריל"
משהי משם מתה....



אותו דבר על "orenge"
כשהם הצליחו להציל את קאקרו

כשאני בוכה אני מרגיש כמו נקבה (אימוג'י צוחק)