3 תשובות
ברור הגיוני
זה הגיוני, הקטע הוא שלפעמים הסיפור שלך יכול לאבד היגיון, במיוחד אם את כותבת סיפור ארוך במיוחד, שעשוי להיות מורכב יותר. ממש לאחרונה כתבתי סיפור בלי לתכנן לעומק, וכתבתי את עצמי לתוך חור בעלילה שאולי יכלתי להימנע ממנו עם תוספת של תכנון.
הייתי מציעה לך לשים עין על הדמויות שלך בעיקר, ולשים לב שהן לא "יוצאות מהדמות" ולא מתנהגות באקראיות כמו אנשים אחרים לנוחיות העלילה. אם תקפידי על זה, רוב הדברים יסתדרו ויהיה קל יותר להעלים עין מחורים אקראיים בעלילה.
הייתי מציעה לך לשים עין על הדמויות שלך בעיקר, ולשים לב שהן לא "יוצאות מהדמות" ולא מתנהגות באקראיות כמו אנשים אחרים לנוחיות העלילה. אם תקפידי על זה, רוב הדברים יסתדרו ויהיה קל יותר להעלים עין מחורים אקראיים בעלילה.
הגיוני
בפרקים שאני כותבת זה חצי מאולתר
כן צריך לתכנן את ה" שלד" כי אם לא יהיה לסיפור לא יהיה את ה" שביל" של העלילה והכל יכולה להתערבב ולסתור את עצמו.
בפרק עצמו , לאלתר בכייף! יצא לי שכתבתי חלק פלאשבק שבכלל לא תכננתי וזה הלך מעולה בסיפור.
בפרקים שאני כותבת זה חצי מאולתר
כן צריך לתכנן את ה" שלד" כי אם לא יהיה לסיפור לא יהיה את ה" שביל" של העלילה והכל יכולה להתערבב ולסתור את עצמו.
בפרק עצמו , לאלתר בכייף! יצא לי שכתבתי חלק פלאשבק שבכלל לא תכננתי וזה הלך מעולה בסיפור.