4 תשובות
לא אבוד את יכולה לעשות את זה
אם תלמד/י טוב היום , אז תצליח/י
כןכןכןן
הכי טוב ללמוד לפני השינה, ככה זוכרים טוב יותר
שואל השאלה:
כבר אבוד לי , לא הצלחתי ללמוד את החומר אני כאילו יודעת אותו אבל לא הכי טוב כי אני גם לא יודעת ככ איך ללמוד לזה קיצר אני הולכת להיכשל :) וזה ככ לא מתאים לי כי אני בדרכ מוציאה ציונים טובים
אנונימית