התחברות
הרשמה
מי שהולך לפסיכולוג עכשיו בזמן הסגר זה בזום? ויהיה לי אפשרות עכשיו להתחיל בסגר ללכת לפסיכולוג?
29 בספטמבר 2020, 13:27
קורונה
ישראל
פסיכולוג
תשובה אחת
זה לא בזום,הולכים לפסיכולוגית
זה בין הדברים החיונים אז מותר יותר מקילומטר
א
אני שניצל
באותו הנושא:
מי שהולך לפסיכולוג בבקשה תכנסו
מי שהולך לפסיכולוג
האם לפי דעתכם, מי שהולך או שהלך לפסיכולוג משוגע או שמשהו בו לא בסדר/ נורמלי?
מה דעתכם על מי שהולך לפסיכולוג?
מי שהולך לפסיכולוג/ית כנסו
שאלה למי שהולך/הלך לפסיכולוג/ית
יש פה אנשים שהולכים לפסיכולוג/ית?
כשהולכים לפסיכולוג, הוא מספר אחר כך להורים הכול?
מישהו שהולך או הלך לפסיכולוג תכנסו בבקשה
מישהו שהולך לפסיכולוג יכול להתנדב במדא?
יש פה מישהו שהולך לפסיכולוג וזה אשכרה עוזר לו?