3 תשובות
אם שולחים לך קישור כניסה את לוחצת עליו וזה מפנה אותך לאפליקציה ולפגישת הזום,
אם את רוצה לפתוח בשביל עצמך ועוד נגיד לכמה חברות את פותחת את האפליקציה לוחצת על פגישה חדשה ואז את פשוט שולחת קישור למי שאת רוצה שיכנס.
אנונימי
נכנסת לקישור ששלחו.
זה אוטומטית גם שואל אותך אם את רוצה להוריד את האפלקציה למחשב (ככה זה היה אצלי)
את כותבת זום באינטרנט ואז לוחצת על host a meeting