4 תשובות
שואל השאלה:
ואצלח הנהג הכניס מלא אנשים עד 0 מקום
אנונימית
מצמצמים את התחבצ, גם לי אין איך להגיע.
והנהג לא אמור להכניס יותר מ17 אם אני לא טועה
שואל השאלה:
אבל הם עשו טעות, כי עליתי על 330 והאוטובוס היה מלא עד 0 מקום
כשלפי החוקים יש גם מגבלת אנשים בתחבורה ציבורית
אנונימית
צמצמו תחבורה בגלל הסגר
אנונימית