26 תשובות
בדרך כלל הקווקזים דוקרים גונבים ואונסים
שואל השאלה:
די כבר להגיד אונסים זה ממש מגעיל אותי אנשים כמוך..
בגלל מקרה אחד שניים של קווקזי שאנס
אנונימי
שואל השאלה:
סוקרים וגונבים אני יכול להסכים שהם עבריינים אבל לאנוס זה היה מקרה חד פעמי זה שאחד אנס לא אומר של הקווקזים אנסים
אנונימי
אתה לא מכיר ציצנים בקיצר
חיות אדם
שואל השאלה:
תאמים לי שאני יודע מה זה קווקזים הם מסוכנים לפעמים ולא כדאי לפגוע בכבוד שלהם אבל בכללי הם באמת אחלה ומצחיקים
אנונימי
תשאל קווקזים על צ'יצ'נים הם יגידו לך בעצמם שהם חיות במלחמות הם היו לוקחים גולגולות ומשפדים לגדרות של הבסיסים שלהם כדי ליצור הרתעה
האחשוורוש, צצנים אכן קיצוניים. אבל להגיד שהקווקזים הם רוצחים ואנסים רק כי יש חרא אחד שעשה את זה? אתה רציני? להכליל? זה פוגע. אני אישית נפגעתי. אני בת אבל לגלות שככה חושבים על הקווקזים. תחשוב לפני שאתה כותב משהו. ולשאלה לא
אנונימית
שואל השאלה:
צודקת ^
קווקזים יכולים להיות משוגעים אבל בכללי הם אנשים טובים רגישים וגברים.
אנונימי
גם מרוקאים יכולים להיות משוגעים. כולם. תפסיקו לשפוט לפי עדה
אנונימית
אני סתם מגזים זה היה יותר בהומור אבל אכן חיות אדם
שואל השאלה:
כמעט כולם חושבים שרוסים וקווקזים זה אותו דבר אין אפילו משהו אחד דומה
מתי ראית קווקזי בלונדיני
אנונימי
ואני גם קווקזי
תתפלא אבל יש קווקזים בלונדינים. אולי לך לא יצא לראות אבל לי כן
אנונימית
שואל השאלה:
קווקזי מלא ? בחיים לא ראיתי
אנונימי
אז את לא באמת קווקזית
שואל השאלה:
חצי רוסיה חצי קווקזית בלונדינית לא נחשב
אנונימי
שואל השאלה:
חחח אני לא קווקזי אישית
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מפחיד לפגוע לקווקזים בכבוד במציאות
אנונימי
גם לבדואים
אני לא רבה. אבל זה מגעיל להכליל עדה שלמה בגלל בן אדם אחד.
אם זה היה על העדה שלך מניחה שגם היית מתערב..
אנונימית
שואל השאלה:
כע
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה די הרוב ככה לא אומר שכולם
אנונימי
יש לי ידיד קווקזי והוא פסיכי!!!
חולה עליו.
אח שלי בן 16 הוא נראה בן 20 ויש לו קול של גבר בן 25, ואנחנו קווקזים. ככה זה גם סבא שלי דודים שלי ובני דודים שלי, אני מאמינה שרוב הקווקזים ככה.
זה כולל גם את הבנות, אני נראת בת 19 יש לי קול שלה אישה בת 20 ואני בכלל בת 15.