5 תשובות
תגידי להורים או לאחד האחים שיעיר אותך, יהיה לך קשה לקום אבל גם שלוש שעות שינה זה משהו
שואל השאלה:
לילה טוב :)
אנונימית
לישון, יש לי גם זום :/ ואני חייבת לקום
גם לי, אני מנסה לא לישון
תאמת שבדיוק התלבטתי גם כי אני נוהגת מחר בבוקר ועניתי לעצמי, אז אלך גם לישון;)