13 תשובות
יש לי רעיון אולי כל אחד ילבש מה שבא לו ומה שהוא אוהב במקום לחשוב שזה לגיטימי שכולם יתחבשו אותו דבר? אף אחד לא מכריח אותי ללבוש שמלה פרחונית ממי
שואל השאלה:
אימלה אל תאכלי אותי סהכ הכל הבעתי דעה.
אם את לא חושבת כמוני יש דרכים להגיד את זה ולא כמוך "מאמי"
אימלה אל תאכלי אותי סהכ הכל הבעתי דעה.
אם את לא חושבת כמוני יש דרכים להגיד את זה ולא כמוך "מאמי"
סורי "מאמי" לא כולם בעולם הזה הולכים ללבוש גינס כחול וחולצה לבנה. ואת חא רק "מביעה את דעתך" את ליטרלי יורדת על אנדים עם סטייל שונה משלך מאמוש
שואל השאלה:
מצטטת: לדעתי.
אם לא קראת נכון תחזרי ותקראי
מצטטת: לדעתי.
אם לא קראת נכון תחזרי ותקראי
ומה אם אני רוצה לאכול הא? מה תעשי חגבי זה? אולי אני רעבה?
אני גם לא הבנתי למה היא תקפה אותך.
לפעמים אני לא מבינה למה אנשים לא יכולים להביע את הדעה שלהם בצורה נורמלית, איי הייאוש
שואלת השאלה, תתעלמי, זה מרמור של אנשים
לפעמים אני לא מבינה למה אנשים לא יכולים להביע את הדעה שלהם בצורה נורמלית, איי הייאוש
שואלת השאלה, תתעלמי, זה מרמור של אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
תגידי, את בת 5 או שהמוח שלך הפסיק להתפתח?
תגידי, את בת 5 או שהמוח שלך הפסיק להתפתח?
אשמח לדעת איפה תקפתי בתגובה הראשונה אבל סבבלה
אוו קטילה טובה הרגת אותי פה
הצורה שבה את מתנסחת היא לא נחמדה במיוחד, אפשר להבין באיזה טון זה בא.
שאלה שאלה לגיטימית, אבל הדחף הזה להתנשא ולנסות בכוח להיות "שונה ומיוחדת"
די, עד מתי /:
שאלה שאלה לגיטימית, אבל הדחף הזה להתנשא ולנסות בכוח להיות "שונה ומיוחדת"
די, עד מתי /:
אנונימית
להתנדא ולהיות דונה ומיוחדת?- אחי איפה
לילה טוב ומחשבות חיוביות, תהיי קצת יותר נחמדה להבא
אנונימית
טוב אנונימית לילה טוב יפה שלי
באותו הנושא: