3 תשובות
קודם כול תפחיתי מסכים אל תהיי איתו בלילה אפילו אם לא תצליחי לישון תעשי הליכה עם שירים ואז תתקלחי ותעבירי לך תזמן איכשהו כי חלק מזה בטוח בגלל מסכים!! תהיי רק בזום ותשבי רחוק יחסית מהמחשב / טלפון
זה חוסר בשעות שינה ויותר מידי צפייה במסכים
צאי קצת החוצה, לכי לטיול קטן, תראי אור שמש
ולכי לישון
שימי את הטלפון בצד ותתרגלי לישון בטבעיות ולא על ידי צפייה בטלפון היא גורמת למוח לכל מיני דברים