5 תשובות
סגול
רק את המאחורה לסגול או וורוד
כולם אמרו לי שזה מכוער אבל לדעתי זה יפה ברמות
זה ממש יפה, זה יפה באדום/סגול/ירוק בהיר כזה
אם יש לך פוני תצבעי אותו בצבע פסטלי (יעני בהיר)