6 תשובות
האהובים עליי הם נטע ועומר ואסף ונתא והשנוא שי ושני
האהובים עלי נטע ועומר וובה ואלה שהודחו היום ושני האחים שכחתי את השם וואי אבל אלה עם הרוקנרול וזה
"השנואים" שני, הבן זוג לא אבל שני ככ מעצבנת .
"השנואים" שני, הבן זוג לא אבל שני ככ מעצבנת .
האהובים יעל ויוסיאל והאחים בן ואורי והשנואים שי ושני והנשואים שלא מפסיקים לריב
נטע ועומר ויעל ויסויואל
שואל השאלה:
כןן הייתה לי תקווה לנקודה ללא הדחה
כןן הייתה לי תקווה לנקודה ללא הדחה
הם הודחו?!!!אוף הם היו האהובים עלי
והשנואים עלי הם אביתר ומאמי
והשנואים עלי הם אביתר ומאמי
באותו הנושא: