8 תשובות
לא.
שואל השאלה:
תמיד תזכרו שאתם יפים כמו שאתם ואתם לא צריכים לשנות בעצמכם כלום כדי שיאהבו אתכם, אתם יפים כמו שאתם
לא
לא אבל זה שיר ממש יפייפה היתה תקופה שהייתי חורשת עליו
זה שיר נהדר אבל אני לא אוהב את הצלקות שלי או שום חלק בי לעולם אז לא פפף
לא אבל אם אתה בקטע של alessia cara
ממליץ לך לשמוע את השיר הזה:
אני ממש אוהבת את השיר הזהה
תאמת שכן הוא מעלה טיפה את הביטחון