6 תשובות
לא מי שבתוך תמיד ישאר בתוח
*בתול
דתי,
אין לי חברה - אבל אם תהיה לי חברה בעתיד זה יהיה בגיל 18, קודם כל היא תהיה בעלת תשובה אני בחיים לא אצא עם חילונית - ואני אתחתן איתה בעתיד אם נהיה באותו הראש.
אין לי חברה - אבל אם תהיה לי חברה בעתיד זה יהיה בגיל 18, קודם כל היא תהיה בעלת תשובה אני בחיים לא אצא עם חילונית - ואני אתחתן איתה בעתיד אם נהיה באותו הראש.
שואל השאלה:
חחח אני מת
חחח אני מת
אנונימית
שואל השאלה:
ויי למה זה עשה אנונימית
בואנה האתר הזה דפוק
ויי למה זה עשה אנונימית
בואנה האתר הזה דפוק
אנונימית
נכנסתי לכאן בתקווה שיהיה כאן אקשן ואטריד ילדים
אתם זורקים לפח את התקוות שלי!
אתם זורקים לפח את התקוות שלי!
באותו הנושא: