6 תשובות
לא מי שבתוך תמיד ישאר בתוח
*בתול
דתי,
אין לי חברה - אבל אם תהיה לי חברה בעתיד זה יהיה בגיל 18, קודם כל היא תהיה בעלת תשובה אני בחיים לא אצא עם חילונית - ואני אתחתן איתה בעתיד אם נהיה באותו הראש.
שואל השאלה:
חחח אני מת
אנונימית
שואל השאלה:
ויי למה זה עשה אנונימית
בואנה האתר הזה דפוק
אנונימית
נכנסתי לכאן בתקווה שיהיה כאן אקשן ואטריד ילדים



אתם זורקים לפח את התקוות שלי!