12 תשובות
כן מאוד!
תלוי אם את צמה או לא..
לא
ממש לא
לא
שכל אחד יעשה מה שהוא מאמין בו
כל מי שיענה לך בשעות האלה יענה לא כי הוא גם בטלפון..
לא
כל מי שפה יענה לא
אם את ממש מאמינה ממש ממש הדוקה אני חושבת שטיפה. אבל אם לא ואת שמחה שיש את הזמן הזה כי זה טוב לך בריאותית או שאת סתם רוצה לכבד או שאת מאמינה ואת צמה כי את מאמינה אבל לא ממש הדוקה וזה (אני לא יודעת איך להסביר) אז זה בסדר כדי להעביר את הזמן.
אמא שלי ואחותי צופות עכשיו בסדרות שלהן ואנחנו משתדלים לא להפריע להן כי הן צמות (אני ואבא שלי נשברנו ואח שלי קטן מדי)