5 תשובות
תכלס התיאוריה בפני עצמה זה משהו של לזכור הרבה, חוץ מזה נהיגה עצמה זה ממש סבבה פשוט צריך לממש את כל הכללים. 20 דק טסט
מתרגלים
טסט זה איזה רבע שעה
וזה לא קשה אבל אני כן יכולה להגיד שאותי זה מאוד הלחיץ והייתי לוקחת כל שיעור רגיעון חח
אם אני הוצאתי רישיון כולם יכולים!
לא קשה. את מתרגלת להכל. את לומדת לבד עם הזמן איך להיות ערנית להכל.
וטסט זה 25 דק בערך. לא יותר.
נהיגה זה ממש פשוט, תחשבי שכמעט כל בנאדם היום יש רישיון נהיגה, במיוחד אוטומט זה ממש פשוט, לזכור כבישים וחוקים זה לא קשה, זה בעיקר כל החוקים הם פשוט עוקבים אחרי ההיגיון, הכי קשה בטסט זה להיות רגוע אם את רגועה אז את תעברי
ללמוד נהיגה לא קשה בכלל פשוט צריך לאט לאט להתרגל לזה לזכור כללים בסייסים שזה לגמרי פשוט וקל ולהסתכל לכל כיוון ובשביל זה את לומדת נהיגה עם מורה
מה שכן לתיאוריה את כן צריכה ללמוד הכל כדי לעבור אבל אחר כך אם תשכחי זה לא כזה ישנה כל עוד חוקים בסייסים את כן זוכרת ולגבי טסט עדיין לא עשיתי אבל אמרו שזה נמשך גג עד חצי שעה
בקיצור אני מכירה אנשים קצת משוגעים וגם כאלה שפחדנים שיש להם רישיון ואם הם הצליחו אז גם את יכולה