6 תשובות
כן, אבל אל תעשי את זה בכוונה.. בסך הכל השיעורים הם כדי לעזור לך להתכונן ולהבין את החוצר
אנונימי
אני חושבת שאם תדברי עם המורים ותסבירי להם למה הם יבינו אותך
שואל השאלה:
זה לא בכוונה...אני פשוט מפחדת שהאינטרנט יפול או משהו והם יתנו לי חיסורים
אנונימית
יכולים פשוט לפעמים מסיקים שזה תירוץ
אנונימית
כל עוד את לא מתרצת באופן קבוע כדי לא להגיע לשיעורים לא נראה לי שתיהיה לך בעיה
בוורד כותבים טקסטים, את יכולה לכתוב את זה בטלפון או חס וחלילה עם עיפרון על נייר. זה לא ממש תירוץ טוב לדעתי.
לגבי האינטרנט, תשתדלי להתחבר ואם לא עובד אין מה לעשות תגידי לחברה שתגיד אם פתאום התנתקת, או שתגידי את למורה בהתחלה שהאינטרנט לא טוב ממש
באותו הנושא: