17 תשובות
כי כל המורים חושבים שהשיעור שלהם הוא היחיד
כי יש פחות הפרעות מבכיתה
כי מתבזבז מלא זמן על בעיות טכניות.
עד שכולם מתחברים, ומצליחים להפעיל את האוזניות והמיקרופון, פתאום נופל למורה האינטרנט, ומחכים רבע שעה שהוא יחזור, ואז ילדים עושים שטויות בזום כמו לקשקש על שיתוף המסך, כי המורים לא יודעים איך לעצור את זה...
הזמן שבאמת מוקדש ללמידה מתקצר משמעותית, אז המורים חייבים להאריך את השיעורים ולהוסיף עוד שעות כדי להספיק את החומר...
מאיזה מובן?
מבחינה שלהספיק חומר כי אין בעיות של משמעת.
מבחינה של יותר שעות זה בגלל שהמורים מרשים לעצמם למרוח את השיעור כי אין באמת צלצול
שואל השאלה:
לא נכון ^^
אצלנו לומדים בלי ביעות
אנונימית
^אז אצלכם יש בית ספר מאורגן ומערכת קבועה ומסודרת?
שואל השאלה:
אצלנו יש יותר שעות וזה וההפסקות קצרות יותר
אנונימית
שואל השאלה:
כן ^^
אנונימית
אצלינו בהתחלה זה נראה שחסכו לנו מלא שעות (רק שעה אחת תנ"ך, שלוש שעות מתמטיקה...),
אבל הוסיפו לנו הרבה שעות שלא היו לפני (עוד שעה היסטוריה, של"ח...), כך שיוצאת לנו מערכת רגילה, טוב, זה תלוי לפי איזו מערכת מסתכלים, כי יש לנו שתיים, ובכל מקרה המורים לא עובדים לפיהן.
שואל השאלה:
יש לי משהו כמו 9 שעות כל יום והפסקות קצרות זה מעצבן רצח עד שהתרגלתי לקפסולות... גם פחות נוח ללמוד בזום
אנונימית
^אכן פחות נוח, אבל כשאנחנו לומדים בכיתה וחצי מהמורים בבידוד, והם שולחים לנו מטלות מקוונות שנעשה בזמן השיעור... זה לא נגמר טוב כי בבית הספר אינטרנט בכלל.
שואל השאלה:
כיף לך
אנונימית
לא כיף... כי אז אני צריכה להשלים את המשימות האלו בזמן הפנוי שלי...
שואל השאלה:
למה חצי מהמורים שלך בבידוד?
אנונימית
כי התגלו 2 חולים מאומתים בבית הספר.
שואל השאלה:
ואתה לא בבידוד?
אנונימית
לא... בגלל הקפסולות...