7 תשובות
כי הכבישים ריקים ויש יותר חופש תנועה ויותר כיף
זה ספורט כזה אבל זה לא קשור ליעילות זה סתם כיף חח
זה לא מועיל בכלום חוץ מזה שזה ספורט.
אנשים עושים את זה כי כיף לרכב כשאין מכוניות ולא צריך להיזהר בכבישים
זה כיף לפגוש את כל החברים וזה מסורת כזה
זה כיף כי הכבישים ריקים
זה ממש כיף, הכבישים ריקים וזה הרבה יותר נוח
יש אווירה