8 תשובות
בול
לא גם אני אותו הדבר אבל זה לא מעניין אותי
אנונימי
וגם בכל ימות השנה
שואל השאלה:
ואז אני צריכה לצאת עם אמא ואין לי בעיה עם זה אף פעם אבל ספציפית בכיפור זה מביך כי כולם עם החברים
ואז אני צריכה לצאת עם אמא ואין לי בעיה עם זה אף פעם אבל ספציפית בכיפור זה מביך כי כולם עם החברים
אנונימית
אבל יש לי
שואל השאלה:
לא ממש^
לא ממש^
אנונימית
אני ממש מבינה אותך, אני באותו המצב בדיוק :(
יש לי אבל אני אוהבת יותר להישאר בבית למרות שאני כן יוצאת היום אבל גם זה בכוח אני מעדיפה להישאר בבית
אנונימית
באותו הנושא: