8 תשובות
בול
לא גם אני אותו הדבר אבל זה לא מעניין אותי
אנונימי
וגם בכל ימות השנה
שואל השאלה:
ואז אני צריכה לצאת עם אמא ואין לי בעיה עם זה אף פעם אבל ספציפית בכיפור זה מביך כי כולם עם החברים
אנונימית
אבל יש לי
שואל השאלה:
לא ממש^
אנונימית
אני ממש מבינה אותך, אני באותו המצב בדיוק :(
יש לי אבל אני אוהבת יותר להישאר בבית למרות שאני כן יוצאת היום אבל גם זה בכוח אני מעדיפה להישאר בבית
אנונימית