8 תשובות
עד הסוף
למיטב הבנתי את צריכה להישאר עד סוף הבידוד
את חייבת להישאר עד הסוף, החוק אומר שאת לא יכולה לצאת מהבית שלך עד סוף הבידוד...
את אמורה להישאר בבידוד עד יומיים אחרי שעשית את הבדיקה. אני השתחררתי בשישי.. כי עשיתי בדיקה בשלישי אבל הם הודיעו לי רק בשישי בערב
אנונימית
עד סוף הבידוד ):
את צריכה להישאר עד סוף הבידוד כי את עדיין יכולה לחלות.
עד הסוף
עד הסוף
באותו הנושא: