5 תשובות
הייתי ממשיכה בחיי
זה קורה לי גם שאני עם חבר שלי אבל מודה שזאת בדרך כלל אני מאבדת ריכוז ולא מקשיבה חח אבל בכל מקרה אין סיבה להיעלב
יש מצב שטיפה הגזמת אבל הוא גם לא היה בסדר גם אני הייתי נעלבת
שואל השאלה:
הוא לא סינן אותי, הוא פשוט ראה סרטונים באותו רגע. זה לא שדיברתי אליו והוא התעלם.
קצת אחרי עשיתי עליו השתק כי התעצבנתי, והוא חשב שעשיתי השתק כי מישהו נכנס לחדר שלי ואחרי כמה זמן הוא היה כזה "מתי את חוזרתת", אז כאילו הוא חזר כזה ורצה לדבר איתי. עדיין לא חושבת שאני מגזימה?
אנונימית
אני הייתי נעלב
לא חושבת שאת מגזימה. באיזה קטע הוא פשוט מסנן אותך? הוא אמור לדבר איתך! אבל טיפה לקחת את זה קשה מדי אל תקחי ללב