10 תשובות
שואל השאלה:
אוף איזה באסה, למה הוא אומר דברים שלא מכונית, זה סתם מאכזב
אנונימית
לא והם לא יחזו לדעתי
הם מצליחים כל אחד בקריירה שלו
שואל השאלה:
אני חושבת שאם וואן דרקשן יחזרו ליאם מייל לוואי ירצו לחזור וזאין והארי לא כי הם ממש מצליחים בקריירת סולו
אנונימית
*עדיין*לא
יכול להיות שיש תוכנית כבר לחזור ולא פרסמו אותה. ופייר, אין הגיון ב לחזור והכל בתקופת הקורונה שזה לא ייתן להם כלום והם לא יוכלו לעשות שום דבר רציני. אם חוזרים אז כמו שצריך
לא יצאה הודעה רשמית
הלוואי וואי חח
לא ליאם סתם אדיוט
אידיוט
לא, ליאם סתם אומר שטויות
לא כרגע..
ליאם קרא תגובה של מישהי בלייב בצחוק, הוא לא באמת התכוון לזה...