3 תשובות
כן בקפסולות, זה לא כמי הסגר הקודם
על הבסיסים הסגורים ועל חיילים בהכשרות וגם בבסיסים הפתוחים פשוט ממשיכים כרגיל אבל עוברים לקפסולות
שואל השאלה:
העוצר של הצבא זה רק על הבסיסים הסגורים?
אנונימית