8 תשובות
לא אני לא חושבת שזה מוגזם... בכל זאת זה לא שזה נותן לך משהו בחיים האמיתיים זה כולה אתר יו נו
שואל השאלה:
מה לא חושבת שזה מוגזם
זה מוגזם מאוד
מה לא חושבת שזה מוגזם
זה מוגזם מאוד
אנונימי
אולי כי רוצים ניסיון ומישהו שהגיע לרמה כזו זה אומר שהוא השתדל ולא מישהו שיש לו נגיד 100 או 500 כי יש המון שיש להם
שואל השאלה:
אז שישנו את התנאי קבלה
כי מתישהו לכולם יהיה המון פרחים ואז חדשים ממש נדפקים מזה
אז שישנו את התנאי קבלה
כי מתישהו לכולם יהיה המון פרחים ואז חדשים ממש נדפקים מזה
אנונימי
שואל השאלה:
זה ממש לא בסדר.
זאת בקשה מאוד מוגזמת
ואפילו מתנשאת
זה ממש לא בסדר.
זאת בקשה מאוד מוגזמת
ואפילו מתנשאת
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה הבעיה של המערכת כאן בסטיפס טיפה לתת יותר עבודה ולדעת למי לתת את הנאמן?
למה לאחד שהגיע ל500 1000 1500 2000 לא מגיע להיות?
זה לא אומר שהם טובים פחות.
אז מה הבעיה של המערכת כאן בסטיפס טיפה לתת יותר עבודה ולדעת למי לתת את הנאמן?
למה לאחד שהגיע ל500 1000 1500 2000 לא מגיע להיות?
זה לא אומר שהם טובים פחות.
אנונימי
שואל השאלה:
להיות נאמן זה לא כזה קשה
לענות לדיווחים
לדעת לסנן דברים
לערוך
לתת מענה
אני מכיר את התפקיד
להיות נאמן זה לא כזה קשה
לענות לדיווחים
לדעת לסנן דברים
לערוך
לתת מענה
אני מכיר את התפקיד
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא אומר שאתה משקיע פחות כדי להיות נאמן, אני יכול להתערב איתך שהמון אנשים פשוט מעדיפים לענות באופן אנונימי
אני זוכר שכל הקטע הזה של הפרחים רק נכנס לסטיפס וששינו את הפנים של האתר
זה בהתחלה אולי עשה קטע אהל זה היה ממש דבילי
תאמיני לי מי שלא יצלמח להתמודד עם זה ימצא את הדרך שלו החוצה
"צריך לתת מעצמך למרות שאתה לא חייב" אם ביקשת להיות נאמן אתה רוצה לתת מעצמך מה זאת התשובה הזאת בכלל
נכון שיש הפעלת שיקול דעת
זה לא אומר שאתה משקיע פחות כדי להיות נאמן, אני יכול להתערב איתך שהמון אנשים פשוט מעדיפים לענות באופן אנונימי
אני זוכר שכל הקטע הזה של הפרחים רק נכנס לסטיפס וששינו את הפנים של האתר
זה בהתחלה אולי עשה קטע אהל זה היה ממש דבילי
תאמיני לי מי שלא יצלמח להתמודד עם זה ימצא את הדרך שלו החוצה
"צריך לתת מעצמך למרות שאתה לא חייב" אם ביקשת להיות נאמן אתה רוצה לתת מעצמך מה זאת התשובה הזאת בכלל
נכון שיש הפעלת שיקול דעת
אנונימי
באותו הנושא: