תשובה אחת
נוהלי אחזקת בשר במקרר, מותר לשים במקרר 3 ימים מיום שנשחט.
ביום הרביעי צריך לשים בהקפאה.
אם הבשר היה יותר מ 3 ימים במקרר לא לעשות שניצלים.
ביום הרביעי צריך לשים בהקפאה.
אם הבשר היה יותר מ 3 ימים במקרר לא לעשות שניצלים.
באותו הנושא: