7 תשובות
בסיס טוב כן
אנונימית
זה מעולה, בערך הממוצע בגיל הזה.
שואל השאלה:
כן התכוונתי בתור בסיס לאזרחות למקרה ולא הייתי מובנת
אנונימית
כן, זה בסדר, מכאן אפשר רק לצמוח.
כן זה מעולה.
כן אני חושבת שזה הרבה אפילו בשביל ההתחלה
זה יפה, אחלה בסיס לאזרחות.