התחברות
הרשמה
אוקיי שאלה מהירה לכבוד כיפור
בגלל שבכיפור אסור לסדר את השיעור (חשש לתלישת שערה) כדי לי לעשות עכשיו צמות או להשאיר פזור?
את השיער אני יסדר לפני שיכנס החג
וביום הדני אני לא יוצאת אז עם בלילה זה יתבלגן לא נורא אני בבית ולא יגע בו (שיער מתולתל)
27 בספטמבר 2020, 06:43
4 תשובות
לא נראה לי
א
אנגיי
שואל השאלה:
לא הבנתי אז להשאיר פזור?
אנונימית
צמות אני חושבת
זה הולך לגרד בטירוף אבל זה יהיה יותר נוח
t
tree
רק אני לא ידעתי על זה שאסור?
ק
קאוגירל