5 תשובות
יש מצב שחלק עובדים עלייך
שואל השאלה:
בגלל זה עשיתי מרכאות
בגלל זה עשיתי מרכאות
אנונימית
אנשים משתגעים בבית וספורט זה הדבר היחיד שמותר לעשות בחוץ אז כולם עושים ספורט כדי להתאוורר קצת
אני עושה ספורט כי אני חייבת .
יש לנו טופס שהמורה לספורט שלחה לנו שאנחנו חייבים למלא פעם בשבוע .
יש לי בגרות השנה ואנחנו לא בדיוק בבית ספר אז אין לי ככ ברירה
יש לנו טופס שהמורה לספורט שלחה לנו שאנחנו חייבים למלא פעם בשבוע .
יש לי בגרות השנה ואנחנו לא בדיוק בבית ספר אז אין לי ככ ברירה
בן אדם אני פשוט כול שנייה שיש לי פנויה שלא לימודים אני הולכת לחנייה כזאת ומתאמנת בסיקטובורד ובערב הולכת לשמורת טבע מושלמת שיש לי ממש קרוב לבית ככה עושים רוב האנשים אז כן משעמם נלך לספורט
באותו הנושא: