12 תשובות
אני לא עומד לעזור לך לפגוע בעצמך ואני מקווה מאוד שגם כל מי שנכנס לשאלה הזאת לא יעזור לך
למה את רוצה להקיא?
שואל השאלה:
כי היה לי התקף עכשיו ונמאס לי
כי היה לי התקף עכשיו ונמאס לי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אהיה בסדר עד שלא יהיו לי יותר התקפים כאלה אוף
אני לא אהיה בסדר עד שלא יהיו לי יותר התקפים כאלה אוף
אנונימית
אני כל כך מצטערת אבל אני לא יכולה להגיד לך.
את רוצה לדבר?
את רוצה לדבר?
אם באלך לפרוק למישהו אני פה להקשיב ואני מקווה שאת בסדר עכשיו
שואל השאלה:
פה? אבל מה יש לדבר על זה
פה? אבל מה יש לדבר על זה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אף אחד :(
לא אף אחד :(
אנונימית
את רוצה לדבר על זה בפרטי? או פה אם יותר נוח לך?
שואל השאלה:
לא אני רוצה להקיא את כל מה שאכלתי די אוף אני שונאת אתזה
לא אני רוצה להקיא את כל מה שאכלתי די אוף אני שונאת אתזה
אנונימית
אז לדבר לא עוזר.
ניסית לדבר עם מישהו שיכול לעזור לך? מישהו יודע?
ניסית לדבר עם מישהו שיכול לעזור לך? מישהו יודע?
כדאי לך מאוד לפנות לעזרה
זה יכול לשפר את המצב הנפשי שלך
אני מבינה שזה קשה אבל את חייבת לעשות את זה בשביל שזה לא יסתיים רע
זה יכול לשפר את המצב הנפשי שלך
אני מבינה שזה קשה אבל את חייבת לעשות את זה בשביל שזה לא יסתיים רע
באותו הנושא: